برخی از امکانات سرویس پشتیبان گیری ابری اینفوگارد

دسترسی نامحدود

شما می‌توانید از روی هر کامپیوتری(نامحدود) وضعیت فایل‌های پشتیبانی خود را بررسی کرده و در صورت نیاز آن‌ها را از فضای ابری خود دانلود و استفاده کنید.

امنیت اطلاعات

با توجه به امکان ذخیره‌سازی فایل‌های پشتیبان با رمز دلخواه کاربر در فضای ابری، فایل‌های پشتیبان روی سرور فقط و فقط توسط کاربر مجاز قابل دستیابی هستند.

استفاده همزمان لایسنس روی چند کامپیوتر

پشتیبان ابری اینفوگارد به گونه‌ای طراحی شده است که همزمان امکان پشتیبان‌گیری بر روی چندین دستگاه را مقدور می‌سازد. بدین صورت شما با یک لایسنس (درصورت خریداری فضای ابری کافی) می‌توانید از چند کامپیوتر مختلف پشتیبان ابری تهیه کنید.

سرورهای اینفوگارد

تمامی سرورهای اینفوگارد در داخل ایران بوده و مشکلات قطعی اینترنت بین‌الملل روی آن‌ها تأثیر ندارد. همچنین ترافیک مصرفی برای آن‌ها به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود.

کنترل روزانه فایل‌های پشتیبان توسط کارشناسان اینفوگارد

صحت فایل‌های پشتیبان ابری اینفوگارد به صورت روزانه بررسی شده و در صورت بروز هرگونه اشکال در اسرع وقت به کاربر اطلاع‌رسانی شده و رفع خواهد شد.

پشتیبانی از تمامی فرمت‌های فایل

پشتیبان ابری اینفوگارد امکان تهیه فایل پشتیبان از پایگاه داده‌های SQL Server (تمامی نسخه‌ها) و سایر فرمت‌های فایل(تصویر، سند، Excel، Word، Access و ...) را فراهم کرده است.

شخصی‌سازی توسط کاربر

انتخاب پایگاه داده‌ها و پوشه‌های مورد پشتیبان‌گیری از طریق رابط گرافیکی برای کاربر فراهم شده است. همچنین تعیین تعداد نسخه‌های نگهداری شده، زمان پشتیبان‌گیری و ... در اختیار کاربر است.

پشتیبانی کامل از فایل‌های فارسی

برخلاف برخی رقبای خارجی، اینفوگارد از پوشه‌ها یا فایل‌ها با عنوان یا محتوای فارسی به طور کامل پشتیبانی می‌کند.

قابلیت نصب بر روی تمامی نسخه‌های ویندوز

به علت توسعه نرم‌افزار پشتیبان ابری اینفوگارد با تکنولوژی روز دنیا، نصب نرم‌افزار بروی تمامی نسخه‌های ویندوز(از جمله Windows 10 و Server 2019) بدون هیچ مشکلی امکان‌پذیر است.